måndag, december 31, 2007

Ett sista inlägg 2007

Nyårsafton firas i år i mjukisbyxor och till middag blev det kylskåpsrensning. Vi har inte blivit bjudna någonstans i år... å andra sidan har vi inte själva bjudit någon heller.

I morgon åker vi till Israel. Uppstigning klockan fem.

Jag hoppas vara i säng innan tolv. Om jag somnar är en senare fråga, ikväll blir det inga sömntabletter för jag vill orka gå upp tidigt och det gör jag bättre utan sömn än med tabletter kvar i kroppen.

Summering av 2007 kommer eventuellt senare. Det kan hända att det blir rätt tyst här i bloggen ett tag. Mina intentioner är inte att blogga allt för mycket under resan. Framförallt tror jag inte att jag kommer att hinna läsa andras bloggar.

Så nu önskar jag er en riktigt bra start på 2008

Gott nytt år, och God natt!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt år på er båda, hoppas ni får en fantastisk resa!

Solkatten sa...

Vilket härligt sätt att börja 2008 på, med en resa! Hoppas ni får det riktigt bra och gott nytt år :-)

Anonym sa...

Ha en bra resa och Gott nytt 2008!

Anonym sa...

God fortsättning! Ha så bra i Israel!

Yogamamma sa...

Hoppas resan blir lyckad och att ditt 2008 blir precis som du önskar.
God fortsättning!

Anna sa...

Ha en väldigt, väldigt härlig resa!

Applecore sa...

God fortsättning och hoppas att ni får en fantastisk resa!

nylsa sa...

Hoppas att ni har en härlig resa och att allt löser sig med flygresa, bilhyrande och släktträffar.

Gott nytt år!

Anonym sa...

grattis L på födelsedagen!!!
kram Kattis o Moa

Anonym sa...

Välkommen hem! Hoppas ni haft en underbar resa! :)