söndag, augusti 20, 2006

Lyckligt lottad

I går var vi på fest, det var väldigt trevlig *vinkar till en särskild person som jag vet läser här inne*

Jag gick där med en söt liten gravidmage och har dessutom två ringar på fingret och en trevlig make med mig. Jag vet att en av personerna närvarande håller på med IVF-försök och har misslyckats med något/några och jag vet minst två stycken som i högsta grad är ofrivilliga singlar, kanske är de oroliga över att bli för gamla för barn?

Jag är otroligt lyckligt lottad just nu, och jag är så glad att jag förstår det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter skönt att du vågar glädjas lite:-). Och skönt att du tänker på andra, många som inte gör det nu för tiden ju.

Anonym sa...

Litet PS svar till några av kommentarerna i ditt tidigare inlägg: Det går alldeles utmärkt att pumpa bröstmjölk flera månader fast man jobbar heltid samtidigt. Min kompis är inne på sitt andra ÅR...

Från en som följt/följer dig anonymt och hoppas hoppas hoppas för dig och kattpappan.

Anonym sa...

alla tycker väl inte att det e lika kul att pumpa då´rå