torsdag, oktober 25, 2007

Ändrade planer

Jag hade tänkt att de här fyra dagarna av ledighet skulle ägnas åt spontana fikor och luncher med folk jag träffar alldeles för sällan.

Men nu har jag tänkt om.

Jag behöver ladda om, och ta bort alla stressmoment.

Lillkatten och jag ska bara ta långa promenader och kramas mycket, bara han och jag i fyra dagar. Eventuellt ska vi förbi mina föräldrar någon dag också och låna deras badkar, men äventyrligare än så blir det inte.

Sömn inatt (i morse) 2 timmar

2 kommentarer:

finnjonna sa...

Hej! Måste ju kika in hos dig med och tydligen har vi båda lite ändrade planer idag ;)
Tack för dina vänliga ord på min blogg tidigare.
Kram och lycka till med allt!

Anonym sa...

Låter oerhört klokt. Promenixa, kramas och mys om om du sen vill fika eller luncha så finns det säkert någon som ställer upp. :-) Låt det spontana bli just det. Lycka till med din kravlösa helg!
/HB
PS: Hör du inte av dig innan söndag så beställer jag det vi pratade om igår åt dig. Hör av dig om du vill ha något mer. KRAM