måndag, januari 23, 2006

Utmattad

Jag har varit och träffat en tjej från Aff . Hon har precis som jag svårt att bli gravid. Jag orkar ju inte umgås med mina vanliga vänner och undviker dem så gott det bara går just nu. Men det här var väldigt trevligt, vi gick direkt på de tunga grejorna som dåligt sexliv, olika sprutbehandlingar, depressioner och så :-)

Inte så ofta man pratar flytningar och mens med helt nya bekantskaper... men det var just vad jag behövde just nu. Jag tror att hon också tyckte att det var bra.

Nu är jag i alla fall helt utmatad. Jag vill bara lägga mig ner och sova. Jag gör för det mesta ingenting just nu... och det här att både gå ut, träffa nya människor och dessutom att sitta och prata så länge var extremt ansträngande.

Den vanliga friska kattmamman är väldigt bra på att organisera saker, på att träffa nya människor, älskar att visa upp sig, och älskar att umgås med sina vänner. Hoppas hon kommer tillbaka igen!

Inga kommentarer: