tisdag, januari 24, 2006

Generationsskifte

Mitt vattenhål på jorden snackgruppen "Svårt att bli gravid" på Aff är inte vad det en gång var. Trots att vi alla som skriver där inne har svårt att bli gravida lyckas de flesta till slut. Vi var ett helt gäng som hängt där tillsamman i många år... men så lyckades många av oss i höstas, så gjorde ju även jag. Tyvärr kom jag ju tillbaka... och det märks att det är en ny generation "SABG" som hänger där nu.

Det finns en del saker som vi gamlingar var överens om att man inte fick skriva som de nya tycker är helt ok. Och man måste nu gemensamt diskutera sig fram till hur det ska se ut där inne.

Jag tycker mest det är synd att nya måste komma. Jag vill att infertilitetsproblematiken helt ska försvinna så att ingen mer behöver vara förtvivlad av just den anledningen.

Inga kommentarer: