fredag, januari 27, 2006

Svårt att vara ärlig?

Nähä, ingen som kommer och tittar på kattungarna ikväll, fast vi bestämde det i telefon igår. Varför är det så svårt att säga att man ska fundera på saken och återkomma när man är osäker. Det händer hela tiden att folk säger att de vill komma den och den dagen och titta på kattungarna, men sen hör de inte av sig igen.

Nu sitter jag ju hemma och glor hela dagarna ändå, men tänk om det varit så att jag ställt in något trevligt fredagsnöje för att jag skulle visa upp kattungarna? Tjejen jag pratade med igår har ju ingen aning om mitt hälsotillstånd.

Jag är i alla fall van vid det här laget, det är ju inte min första kull kattungar och köparna har varit sig lika varje gång. Vid första kullen trodde jag faktiskt att de som ringde var intresserade.

Inga kommentarer: