söndag, januari 29, 2006

Kusligt?

I förmiddags var det någon som ringde och ville titta på kattungarna. Vi bokade in en tid klockan fyra idag och jag och kattpappan skyndade oss med vårt storhandlande så att vi skulle vara tillbaka i tid. Nu är klockan snart fem och ingen har dykt upp. Mobilnumret hon uppgav går någonstans högst upp i Norrland. Vad är det för fel på folk? Jag tycker att det börjar bli kusligt när folk ringer och bokar in sig och sedan inte dyker upp. Är det någon som vill jävlas med mig? Varför i så fall och vad får de ut av det?

Jag är ordförande i raskattsföreningen och alla har inte samma åsikter alltid, kan det vara något därifrån som gör att man vill sätta dit mig? Den enda information de fått ut av mig är min portkod, min adress står redan på hemsidan, så inte vinner de något där heller.

Att folk säger att de ska höra av sig och sedan inte gör det kan jag förstå (även om jag tycker att det är lite ouppfostrat) men att boka in en tid och sen inte dyka upp?!?! När man dessutom uppger ett falskt nummer måste man ju bestämt sig redan när man ringde för att man inte ska komma eller?

Inga kommentarer: