måndag, juni 16, 2008

Utmaning

Passar mig perfekt att svara på en utmaning just nu, när jag inte riktigt orkar skriva de inlägg jag tänker. Fertilitetsturisten har utmanat mig.

Fem saker på min "to-do-lista" för morgondagen:
  1. Inte få ett infall och försöka skaffa en frisyr. Jag ska klippa mig hos en riktig tråkfrisör, och jag får inte min vana trogen få för mig att be henne klippa något skojigt, jag blir bara besviken. Tanken är att hon ska jämna ut mitt förra infall, så att jag kan låta håret växa.
  2. Packa inför sommarstugevistelesen
  3. Vila
  4. Vila
  5. Vila

Fem dåliga egenskaper:

  1. Sömnlös
  2. Konflikträdd
  3. Bra på att moralpanika
  4. Oromantisk
  5. Tycker att det är ok att det är hur ostädat som helst hemma

Fem platser där jag bott:

  1. Akalla
  2. Palo alto
  3. Enskede Gård
  4. Årsta
  5. Mariatorget

Fem jobb som jag haft:

  1. Nätverkstekniker
  2. Stallpersonal
  3. -
  4. -
  5. -

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker också det är OK att ha det hur ostädat som helst hemma.