tisdag, juni 24, 2008

Mer

Inlägget jag skrev igår var ett sätt för mig själv att komma igång med bloggandet igen. Jag vet inte varför, men att skriva något av den typen sätter alltid igång min hjärna på bloggspåret. Nu har jag tusen tankar igen. Visserligen väldigt navelskådande som alltid, men på vilket sätt måste jag vara bättre och intressantare än någon annan? De flesta bloggar handlar just om personen som skriver dem. De andra, bloggarna som handlar om VIKTIGA saker tycker jag personligen sällan är varken intressanta eller roliga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Hittade hit till din blogg när jag letade efter ankomst-hemsidan. Saknar dig på aff 2008/12. Läst lite i dina inlägg nedan och måste bara säga, utifrån 18 juni, att jag inte har några som helst problem att förstå hur du känner och tänker. Kanske är för att jag är likadan själv. Vilket retar upp folk till höger och vänster som har tröttnat på min morbida inställning. Oh well, jag utmanar inte ödet och vägrar bli lika förkrossad jag blivit tidigare (blir jag säkert ändå...). Att jag går in på aff är ett sätt att försöka förstå att jag kanske är gravid. Eftersom jag är inställd på att "it's just a matter of time" så förstår jag inte varför läkarna envisas med att säga att det ser bra ut. Har ul idag igen, har försökt göra något magiskt över datumet, ser det fortfarande bra ut (fast det känns inte så idag) så ska jag försöka tänka lite positivt. Vilket inte betyder att jag köper vagn eller kläder, sånt gör jag inte förrän det finns någon att köpa sånt till. Ha det bra!