torsdag, augusti 16, 2007

Aj, aj

I tisdags var jag på Yoga och tydligen gjorde jag något som min rygg inte gillade.

I går morse hade jag rätt ont i ryggen, men planen för dagen var baby-salsa tillsammans med en kompis och hennes son. Lillkatten tyckte verkligen att det var roligt på salsan, an sjöng med och skrattade högt. Så ryggontet fick glömas bort ett tag och jag dansade med hela timmen.

Och nu får jag skylla mig själv när jag knappt kan röra mig.

Men bära Lillkatten måste jag ju ändå göra, det ingår liksom i föräldrarledighetens uppgifter.

Jag får kurera ryggen om två veckor när jag ska sitta i en hård skolbänk igen.

1 kommentar:

Helle o Jonas sa...

Inte så kul med ryggont... Men babysalsa som botemedel mot ond yoga verkar ju lovande! Hoppas det släppt! Tycker själv yoga är kanon, nu senast hathayoga :)