söndag, juni 17, 2007

Stört?

Jag kommer precis in från en regntung trädgård där jag har hängt upp den våta tvätten på "tork"

SMHI lovar att det ska bli en regnfri natt och jag litar på dem. Det värsta som kan hända är att tvätten inte torkar och då får jag ta in tvätten i morgon och torka den inne men då har jag i alla fall försökt.

Jag gillar tvätt som torkat utomhus.

Tur är det i alla fall att ingen ser in på vår tomt där vi har tvättstrecket för jag är inte säker på att alla tycker att det är en jättebra idé att hänga tvätt i regnet, men nu behövde ingen se mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hur gick det med tvätten?

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Den var blöt, så nu har jag kört den i torktumlaren.

Anonym sa...

Bättre lycka nästa gång!

Anonym sa...

I vårat villakvarter är det många som hänger ut tvätt även när det är risk för regn... om man inte har bråttom torkar den ju tillslut.. och ingen tycker att det är minsta konstigt.