torsdag, februari 22, 2007

Lite besviken

Jag och Lillkatten hade planerat att gå och träna idag på mamma-baby-gympa. Men inte förrän igår kväll när vi redan hade gått och lagt oss kom jag på att man behöver träningsskor och medlemskort för att kunna träna.

Dessvärre ligger både skorna och mitt kort nerpackade i någon av de tusen flyttlådor vi ännu inte packat upp.

Så det blev ingen träning idag. Jag försöker intala mig att det ändå är för kallt att gå ut med någon som är så pytteliten som Lillkatten, men jag är ändå besviken och rastlös.

Kanske gör vi ett nytt försök att träna redan på måndag då med bil till träningsanlägningen en bit bort, eller så väntar vi till nästa torsdag när det är träning på gångavstånd. Men träna det ska vi börja göra!

2 kommentarer:

Isidor sa...

och jag är lite besviken över att det inte slutar vara kallt och snöa, så att jag kan börja cykla...

Allt medan man bara växer och växer...

Solkatten sa...

Vi har ett "kartongrum" och jag vet inte hur många gånger jag har kommit på att jag ska göra än det ena än det andra, bara för att upptäcka att sakerna jag behöver ligger nerpackade. För tillfället är det min symaskin jag vill åt, men eftersom mannen är bortrest och jag inte ska kånka runt på saker så står den där den står. Irriterande!

Fö håller jag med kattpappan. Nu får vintern vara slut!