tisdag, september 18, 2007

Nattlig ångestblogg

Jag har sovit två timmar i natt också.

Något är väldigt, väldigt fel.

Jag har till och med tagit en mild sömntablett, men jag är fortfarande vaken.

Klarar jag inte av att plugga? Är det här någon sorts utbrändhet á la stress? Eller vad är det?

Jag har sjukskrivit mig för i morgon, jag kan inte åka in till skolan och labba, det börjar bli farligt. Jag har sovit extremt få timmar de senaste tre veckorna.

Jag måste få tag på en läkare. Jag behöver hjälp nu!

Vad ska jag göra om jag inte kan plugga? Det verkar ju inte som att jag klarar av det. Ska jag bli ICA-kassörska?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Ja jag tror att det kan vara en slags utbrändhet som lurar i botten. En sak att grunna på, det är dom ansvarstagande som blir utbrända sägs det. Det finns en rot till all sömnlöshet och när du finner roten så kommer det att ordna sig. Jag tror det.
Känner för dig för jag vet hur det är.

Anonym sa...

Vad är det för fel med ICA nu då?