onsdag, september 19, 2007

Kortkort version

Sovtid i natt - C:a 7 timmar

Utvilad idag - Nej bakis efter sömntablett

Ångest för vidare sömn - Massor

Hjälpt av läkare - Inte alls, om man inte räknar burken med 100 sömntabletter som jag fick utskriven

Närvaro i skolan - Inte alls, jag sjukskrev mig igår vilket innebär att jag skjuter upp hela labben till nästa vecka.

Planer framåt - Sova med sömntablett resten av veckan, för att till helgen sätta igång med sömnprogrammet med sömnrestriktioner och allt vad det innebär.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt i alla fall att du sovit, även en sådan "kemisk" sömn är ju faktiskt sömn. Lycka till med kämpandet, jag vet att läkare inte alltid har så mkt att erbjuda tyvärr...hoppas du får sova i natt med...

Tingeling sa...

Om du orkar, skulle det vara intressant med en recension över sömnprogrammet med sömnrestriktioner etc!

Solkatten sa...

Men Hu! vad jobbigt! Hoppas verkligen att du får ordning på sömnen snart.

Anna-Bell sa...

Låter kämpigt värre. Hoppas på en bättre sömn för dig inom en snar framtid.
Kram!