fredag, september 14, 2007

Fortsatt vaken

Sömnbristen gör det svårt att blogga (och naturligtvis svårt att plugga)

Jag har inte sovit en hel natt på två veckor nu.

Jag kom inatt på det intressanta sambandet med ingen sömn på två veckor och införande av duntäcke inför vintern. Kanske är det värmen i samband med nattamningar och stress som gör att jag inte sover?

Duntäcket är utbytt mot yllefilt, och nu ska jag försöka hitta en KBT- terapeut här i förorten. Tack för att alla förslag i inlägget nedan.

Jag vill dock ha KBT och jag vill ha det nu, inte när skolhälsovården malt färdigt om tusen år.

Jag fyller snart år och har i födelsedagspresent av föräldrarna önskat mig sömn. Ja jag vet att jag är född med guldsked i mun som bara kan önska mig något sådant och få det betalt, men nu tänker jag utnyttja att jag har den möjligheten.

Inga kommentarer: