torsdag, mars 15, 2007

Utmaning III

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Underlighet 1: Jag föder upp katter. Ingen nyhet för den som läst min blogg tidigare, men ack så underligt i mångas ögon.

Underlighet 2: Jag tycker att det är jättekul att åka på lajv. Inte heller detta någon nyhet för flitiga läsare men kanske ännu underligare än att föda upp katter. Vuxna människor som leker lekar?!?

Underlighet 3: De tre senaste pojkvänner (den sista blev min man) jag haft kommer alla från Skåne. Och jag som aldrig hade varit i Skåne innan och verkligen inte tyckte att skånska lät så charmigt.

Underlighet 4: Jag har en katt som hjälper till med allt som sker här hemma, det är lite varierande standard på det hon utträttar

Underlighet 5: Jag älskar att tvätta.

Underlighet 6: Jag är totalt ointresserad av heminredning och trädgårdsskötsel men har ändå köpt ett hus.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, trädgårdsintresset kan smyga på en när man minst anar det, tro mig! Jag förklarade för O att trädgården fick minsann han sköta. Det tog tre säsonger, sedan var jag helsåld. Arbetslöshet dvs mycket fritid och deppighet hjälpte nog till. Det är sant som de säger att trädgårdsfix hjälper mot själsvånd/Helga