lördag, mars 10, 2007

Kortkorta versionen

Jag har så mycket jag vill blogga om, när jag ammar på nätterna författar jag alltid långa välgenomtänkta blogginlägg, men jag lyckas inte hitta tid att få ner dem i skrift. Och det kommer jag inte göra i kväll heller.

Så jag tänkte bara berätta att Lillkatten fick ersättning i en dag, men att jag nu med BVC:s välsignelse inte ger honom mer. Hela historien kommer kanske sen.
Jag är i alla fall väldigt tacksamn för all support jag fått av er!!!!

Sen så har jag tre utmaningar som jag ska försöka ta mig ann snarast, förhoppningsvis redan i morgon.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,

Läste här nedanför om det här med amning, tillägg och bvc... och alla goda råd du fått. Jag tänker inte ge dig några råd, men jag vill säga att jag tycker att du verkar så himla stark och säker. Du är förstagågnsförälder och som sådan är det väldigt lätt att lyssna rakt av på bvc och börja ge tillägg ("hjälp, får han inte i sig tillräckligt med näring? Och det som är mitt jobb att se till att han får!"), men inte du inte. Du känner din son och skulle märka om han inte fick i sig det han skulle. Alla barn kan inte ligga exakt på de där gamla kurvorna... Keep up the good work, Bridz. Kram

Isidor sa...

Du är ju utmanad tusen miljoner juh! Nu måste du svara på allihop!

Kapybaran sa...

instämmer i fixos kommentar! skönt att du känner dig så trygg (verkar det som) i mammarollen!

Anna sa...

Jag vet hur det är att amma och amma och amma...

Men I miss your bloggings jue!