torsdag, mars 15, 2007

Utmaning II

BOOST-LISTA

* 3 saker du gillar med ditt utseende:
Mitt hår, min längd, mina ögonfransar

*3 saker du gillar med din personlighet:
Att jag sällan bara snackar - säger jag att jag ska göra något blir det oftast av, Att jag är så öppen, Att jag tydligen är ganska trevlig att umgås med eftersom så många av mina kompisar fanns kvar trots att jag inte hörde av mig på mycket lång tid.

* 3 saker du lyckats med och är stolt över:
Lillkatten, alla högskolepoäng jag tagit, träffat Kattpappan och gift mig med honom

* 3 personer du kan ringa mitt i natten:
Om det verkligen var något viktigt tror jag att jag kan ringa till vem som helst av mina vänner när som helst

* 3 personer som sagt "jag älskar dig" till dig:
Jag har ju som policy att inte namnge folk i min blogg, så jag säger så här, vän 1, vän 2 och vän 3.

* 3 saker du uppskattar hos en medmänniska:
Solidaritet, feminism, medkänsla (ifall jag ska vara pretto, annars uppskattar jag ju det där vanliga som humor och sådant)

* 3 vänner du vill träffa snart:
Se två frågor upp

* 3 celebriteter du uppskattar:
Usch, jag får alltid krypningar av sådana här frågor. Jag står för mina politiska åsikter, men när det gäller "idoler" så vågar jag inte komma ut. Jag är helt enkelt för osäker för att försvara eventuella svar på frågan.

* 3 saker du ska unna dig själv i morgon:
Kramas med Lillkatten, Kramas med katterna, tvätta

* 3 personer du utmanar att göra boost-listan:
Om någon enda ännu inte gjort den, utmanar jag henom.

Inga kommentarer: