torsdag, mars 15, 2007

Utmaning I

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18 rad 4,vad står det där?
övrigt se ut hur som helst.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan,vad rör du vid?
Väggen

3. Vad såg du senast på tv?
Liten del av reprisen av gomorron Sverige från i morse. Jag ser små snuttar av allt möjligt när jag ammar

4.Utan att se efter gissa vad klockan är?
Jag klarade inte av att inte titta...

5. Bortsett från datorn vad hör du just nu?
Radio. Lantz i P1

6.När du senast var ute vad gjorde du då?
Jag och Lillkatten var på BVC på vägning och sedan tog vi en promenad med Linnea och hennes mamma

7.Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?
Se punkt tre

8.Vad har du på dig nu?
Svarta mammamjukisar, svarta strumpor med bondgårdssjur på, vita trosor, vit amnings-BH, kammomönstrad amningströja och bärsjal

9.Drömde du något i natt?
Massor, men jag minns inte. Jag är för trött och groggy så jag minns ingenting.

10.När skrattade du senast?
Mot Lillkatten när han skrattade mot mig. Vi gör roliga saker som att räcka ut tungorna åt varandra och sedan skrattar vi högt åt det.

11.Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Gul färg, massor av bokhyllor med innehåll, en gitar, fönster och ett väggfast skrivbord.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
En bebis, som är MIN

13.Vad tycker du om den här utmaningen?
Lång är den i alla fall

14.Vilken var den senaste film du såg?
1984 i går kväll

15.Om du blev multimiljonär-vad skulle du köpa då?
Mest skulle jag nog betala av lån. Och så skulle jag nog köpa ett badrum och en miljöbil.

16.Berätta något om dig själv som folk inte vet om?
Jag är så otroligt uppenbar så jag tror inte att det finns något folk inte vet om. Kanske tror man inte att ett av mina favoritprogram på TV är direktsändningar från riksdagsdebatter?

17.Tycker du om att dansa ?
Absolut! Därmed inte sagt att jag är bra på det eller att jag gör det så ofta.

18-19.Vad ska dina barn heta,pojke resp flicka?
Min son heter som han gör, får jag flera vet jag inte vad de ska heta. En dotters namn finns på vänt men vad det är är hemligt.

20.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Det skulle jag gärna göra! Men jag vill alltid återvända till Sverige (Stockholm)

21.Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Förklara vad jag gör där och vad som händer nu.

Inga kommentarer: