tisdag, januari 09, 2007

Nu är vi tre

Helt ofattbart magiskt. Vi är föräldrar nu. Världens minsta lilla knyte är vårt och vi fick faktiskt ta med oss honom hem från BB.

Förlossningsberättelser, iaktagelser, foton och sådant kommer.

Men just nu tar vi det lite lugnt. Vi har haft det lite kämpigt att komma igång eftersom Liten är en aning för tidigt född, men egentligen är det inget allvarligt bara så att vi fick stanna några dagar extra på BB.

Tusen tack för alla era fina hälsningar. Jag har storgråtit medan jag läste dem!

KRAMAR

16 kommentarer:

Anonym sa...

Jättegrattis!!!!! Din slempropp var inte så ombildad ändå ;-) Underbart härligt att ni har en son. Mitt underverk kom den 4 januari och jag kan inte förstå hur jag ska klara av all kärlek och glädje som trängs i kroppen. Hoppas ni har det lika mysigt, det är ni värda efter allt kämpande!

Jag ser fram emot att få se och läsa mer! Många kramar Kanella / Karolina från Enköping

Anonym sa...

Stort, stort grattis till er. Alla barn är en gåva men nog gläds man om så bara lite, lite mer med någon som fått vänta så länge och utstå så mycket för att väl få sitt lilla knyte.

Anonym sa...

Så äntligen kan jag säga grattis! Ville liksom höra det från dig själv först innan jag vågade lita på vad som skrevs.
Ta hand om er alla tre och låt kärleken flöda!

/SaltaSally

Saring sa...

JAAAAAAAAAAAA!!!! JIPPIIIIIIIE!!!!
Stora kramen till er alla tre, nja okej en lite mindre kram till lilljuvlot men bara i fysisk bemärkelse..
/Saring

Ps. Det finns en liten hälsning till finaste Kattfamiljen i min blogg..

Anonym sa...

Stor, stor grattis- och välkomstkram till er från hela min familj!!!

Tänk dig Bridz - det här hade vi ingen aning om för ett år sedan. Och ändå blev det så bra.

Anonym sa...

Jättestort grattis från mig, har följt din blogg länge och är otroligt glad för er skull! Grattis igen & lycka till med den lille gossen!
Kram Humlan

Solkatten sa...

Så otroligt häftigt och stort.

Miljoner grattis och grattis igen!

Anonym sa...

Grattis, grattis, grattis!

Jag är så glad för er skull att det gått bra och att ni är hemma nu igen.

Jag hoppas ni verkligen kan njuta av varndra nu och se framåt med stor glädje. Det är ni väl värda.

Linda sa...

Jättesupergrattis till den nya familjemedlemmen!

Bamsekramar ifrån mig!

Astillbe sa...

Där är du ju vännen!

Jättestort grattis till er alla tre, det är skönt att höra att allt har gått bra! Jag ser fram emot att höra mer om det - och framför allt få beundra guldklimpen!

Bamsestora kramar

Anonym sa...

Men nu börjar jag ju snart grina igen! Jag är så himla glad för er skull! ´

Vill se massor av bilder! Jag antar att lillkillen är alldeles underbart söt, det vet jag att du var när du var liten bebis för jag har sett foton på dig då!

Kram med tårar i ögonen från

Anonym sa...

Grattis får man äntligen säga! Jag hade kill-vibbar på dig, kul att det stämde.

Anonym sa...

GRATTIS! :)

Lex sa...

Stort stort grattis! Har följt din blogg sen ivåras och jag är så glad för er skull! Förhoppningsvis får jag uppleva samma sak fram i juni!

Anonym sa...

Stort grattis!

Vad härligt att ni nu har ert barn hos er.

KRAM från Sanna

Anonym sa...

Grattis! =D