torsdag, januari 04, 2007

Nu åker vi in till BB

Medan jag sprungit runt i hela huset och letat i flyttkartonger för att kunna packa BB-väskan har värkarna satt igång pyttelite. Men jag räknar ändå med att få åka hem ikväll och uppdatera er om läget.

Men hör ni inget mer så...

För övrigt är jag sur för att jag ännu inte fått hämta ut min TENS-apparat. Man får dem inte förrän två veckor innan beräknad förlossning, och där är jag inte ännu.
Men jag kan förhoppningsvis få tag på den i morgon ifall vi kommer hem ikväll.

55 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl många som har ont tidigare än 2 veckor innan bf... men dom gör väl allt för att inte ha för många apparater ute på "vift"...

Lycka till...

Solkatten sa...

Åååh vad spännande!! Ska tänka på dig och bebis som snart kikar ut =)

Linda sa...

Åååh!! spännande, spännande!

Jag tänker på dig jättemycket!

Kram!

Kapybaran sa...

Iiii, vad spännande!
Hoppas hoppas det är på riktigt...

Håller tummarna och kommer checka in här ett antal gånger!

heja kattbebis!!!

Anonym sa...

Wiiiiii!!!! Lycka till!!!!

Anna sa...

WWWWWWWWWWWHAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Tusen lyckosparkar i baken!!!

Astillbe sa...

Ih!!!! Så spännande - du har ju inte skrivit något mer så jag hoppas att allt gått bra och att du kanske redan nu snusar på bebis!

Massa lyckönskningar och kramar!

Anonym sa...

Åh, vad spännande. Jag ryser! Snart har ni er bebis!

Tänkte faktiskt på dig när jag gick morgonpromenaden med hunden och undrade om du skulle orka släpa dig till stallet nästa vecka. Antar inte det. :-D

KRAM Helena

Applecore sa...

Ååååh Jättespännande! Hoppas att du snart får hålla bebisen i dina armar! Kram!

Anonym sa...

Jag inser att det antagligen kommer att dröja ett tag innan du uppdaterar bloggen, men jag kan inte låta bli att gå in och kika i alla fall. :-D

KRAM Helena

Kajsa Bergman Fällén sa...

Åh, så härligt, nu är det igång ju! Håller tummarna så hårt jag kan för att allt går bra och det blir en fantastisk förlossning!

Anonym sa...

Jag är inne här hur ofta som helst, men det verkar som om ni blev kvar på BB. Tänker på er. KRAM.

Anonym sa...

Grattis! Jag hoppas verkligen att du just nu ligger på BB och kan inte slita dig från er lill*!!! Lycka till!

Anonym sa...

Gissar på att du nu ligger och sniffar bebis. =) Vet att det inte är prio 1 att uppdatera bloggen men jag kommer att kika in här med jämna mellanrum i alla fall. =)

Storkenflyger sa...

Oj, ja här händer det grejer må jag säga. Spännande. Kikar in på måndag...kanske en uppdatering då.

Hoppas allt har gått finemang!

Mina sa...

Jag tänker på er!

KRAM

Anonym sa...

Ååååh jag tänker på er och ser fram emot ditt nästa inlägg på bloggen.

STOR KRAM!
//Jessica

Anonym sa...

Yiiiiiiiiiihhaaaaaaaaaaaa!!!
Tusen miljarders lyckönskningar!!! Nu är nog bäsen hos er :o)
KRAM
/Saring

Patricia sa...

Stort lycka till!!! Vad spännande! Ser fram emot att läsa hur det gått för er!!!

/Patricia

Anonym sa...

Bara så ni vet;

Kattmamman och kattpappan fick en liten pojkbebis igår morse. Alla mår bra!

Dom får skriva resten själva, men eftersom ni är så många som undrar så tänkte jag att det var ok att jag kom med lite förhandsinfo ;-)
/AF

Anonym sa...

HURRA!!!

Astillbe sa...

GRATTIS!!!!!!!!!

Massvis med kramar till er alla tre!

Linda sa...

Ååååh!!! Jättesupergrattis!!!

Anonym sa...

Åh vad kul! Ett stort jättegrattis till er!
*kram*
//sarah_s (aff)

Anonym sa...

Grattis Grattis Grattis!!! Ah vad harligt att hoera att allt verkar vara ok med er. Vad glad jag blir! Ser fram emot att fa hoera fran dig Bridz..

Kramar Johanna

Anonym sa...

Sitter med tårar i ögonen - jippi och jättegrattis!

T

Anonym sa...

Åh så underbart att höra!! GRATTIS!! Hoppas att ni har det bra och att ni kommer hem när ni är redo. Vänta lite till så kanske någon packar upp lite kartonger till er också ;) KRAM.

Saring sa...

STÖRSTA GRATTISKRAMEN TILL ER BÅDA!!! Längtar efter att få höra MASSOR om er finafina lilla pojke... Oj, så stort detta är!

Anonym sa...

Grattis i massor!!! Härligt att ni äntligen blivit föräldrar. Njut nu så mycket det går för tiden går fortare än fort. Och snacka om att ni kommer att minnas den här tiden när er förstfödde hade så bråttom ut att han inte ens ville låta mamma och pappa flytta först. =)

Anonym sa...

Massor med grattis till lilla killen!! Kram Elin (MOE på Aff)

Anonym sa...

Måste bara få säga grattis! Tårarna är allt på väg att stiga i ögonen här. Det gick hela vägen fram!!! Snusa nu bebis ordenligt. Hoppas gossen tycker om att sova på axeln på mamma eller pappa, det är urmysigt!

Helena - fd ankomst juli, fd ankomst januari

Anonym sa...

Men GRATTIS Bridz och kattpappan! Nu har du honom hos dig äntligen! Vad underbart! Kram!

Malin sa...

Grattis Bridz! Ser fram emot att läsa mer om lille underverket och förlossningen!

Kram

Anonym sa...

Tusen grattis till lilla prinsen och vilken timing mitt i flytten ;)

kram Arwen (AFF)

Anonym sa...

Whoooohooo...vad underbart! En liten pojke, en son! Stort, stort GRATTIS! Så otroligt stort och fint att ni äntligen blivit föräldrar! *tårar* GRATTIS återigen! Ser fram emot att få höra mer! ;-D

Många kramar!

Anonym sa...

Hääääääääärligt! Grattis till sonen!! Väntar på att få höra mera.

Grattis! Grattis! Grattis!

Anonym sa...

Vilka nyheter man möts av när man kommer hem!!! Stort varmt GRATTIS!!!!! Längtar efter att höra mer!!! Många kramar!!!!

Anonym sa...

Stort, stort jättegrattis! Saknar ord för hur glad jag är för er skull!

Applecore sa...

Jätte-, jättegrattis till sonen! Kram!

Anonym sa...

Åhh! Grattis till er lille pojk! Ser fram emot att få reda på mer när ni har tid. Vilken liten buse som kom mitt i flytten :-)!!! Grattis än en gång!

Patricia sa...

GRRRAAAATTTIS!!!!
Så glad för er skull att jag saknar ord!!!!!!! En liten pojke!!! Wow! Underverk!

Stora kramar till er!!!!!!!!!!!

:D :D :D :D :D :D :D

/Patricia

Anonym sa...

GRATTIS till den lille pojken!
Har följt din blogg länge och är så glad för er skull!
Lycka till med allt!
Kram Humlan

Anonym sa...

Tårarna kommer här också. GRATTIS GRATTIS och tusen grattis till. Det gick! Så underbart härligt för er!!!!

JÄTTEKRAM och ännu fler grattis från

Barndomskompisen J

Anonym sa...

Tusen miljoner grattis! Vad underbart, ni är tre! Kattbebisen har kommit! /Mammut

Anna sa...

*Dansar Told-you-so-dansen*

;-)

Jag SA JU att det skulle gå bra, ellerhur?! ;-)

MEGAGRATTIS till er båda två och jag längtar sååå efter att få höra mera

Storkenflyger sa...

Fanfarer och jubelklang för er son! Jippihoo för att den långa kampen och väntan är över.

*Kastar glitter, konfetti, blåser serpentiner och dansar hyllningsdans för kattfamiljen*

Solkatten sa...

Instämmer i Storkenflygers hyllningsdans. GRATTISGRATTISGRATTIS, vad underbart!!!

Anna sa...

GRATTIS!!
Skönt att höra att allting gick bra!!

Anonym sa...

Supermegajättegrattis från mig med!!!!
:D

Anonym sa...

GRATTIS till killen! :-D ÄR så glad för er skull att han äntligenär här! Hoppas allt gick bra!

KRam till familjen!

FruW sa...

Grattis!
Fru W med familj (inklusive nytillskott 22/12) skickar massor med kramar och grattisar!

Lycka till med er lille kille!

Anonym sa...

STOOOOOORT GRATTIS från Minks!//M

Tingeling sa...

Varma gratulationer och välkommen till världen, lilla nya människa!

Kapybaran sa...

Bridz, jag vägrar ståndaktigt ta in detta innan du själv har godheten att informera. Vill att det ska komma från dig. Så se till att göra det. Omedelbums!
Vill ju så gärna stämma in i grattiskören!!

Kram

Anonym sa...

Grattis grattis vännen till lillkillen, äntligen är han här!!

Kramar om från Cilie!!!