fredag, januari 26, 2007

Namn

Jag hade tänkt mig att vår son här i bloggen skulle kallas Lillkatten, men jag har sett att Kattpappan redan avslöjat hans namn i sin blogg. Det gör egentligen ingenting, men jag tänkte ändå använda mig av pseudonym i framtiden.

Namnet Kattpappan uppgett är alltså det riktiga namnet han fått och inget bloggnamn, och vår son är inte uppkallad efter någon elak man i bibeln, inte heller efter något spöke, han är bara uppkallad efter sig själv. Och det duger alldeles utmärkt!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni fått klagomål om hans riktiga namn från omgivningen eller? Jag tycker det är jättegulligt =)

Anonym sa...

Jag tyckte också det var jättegulligt och fint. Skit samma vad andra tycker, så länge ni är överens och nöjda. :)

Linda sa...

Jag visste inte ens att det fanns en elak människa i bibeln som hette så...

Jag tycker att det är fint, det har funnits med på vår namnlista oxå =)

Salvia sa...

En av de snyggaste "stora" killarna hemma i förorten jag växte upp hette så.

Tror på namnet! Det har potential!

Kajsa Bergman Fällén sa...

Superfint namn tycker jag i alla fall!

Anonym sa...

Lilla plutten! Välkommen till världen, och namnet är jättefint!
//M