söndag, september 17, 2006

Lite besviken (tror jag) Obs politik

Nu verkar det vara klart med valsiffrorna. Jag måste gå och lägga mig, och så väldigt mycket mer kommer det nog inte fram i kväll ändå.

Jag hade gärna sett att ett ett lite feministiskare och lite mer miljövänligt alternativ tagit makten. Men jag ska inte räkna ut någon ännu, det kanske blir jättebra med regimskifte? Och eftersom så många verkar ha röstat mot Göran Persson istället för att rösta för alliansen så blir det nog bra att han avgår.

Biltullar däremot är det många som säger att vi ska få här i Stockholm, och då får jag vara nöjd med det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läste faktiskt fel, trodde du gladdes över att ni skulle få pitbullar till Stockholm :)
Tittar in även för att säga att nu är det stor text i inläggen på Aff. Hoppas få se dig mer där snart. (Fast det är visst en del andra saker som trasslar..men, men det går åt rätt håll)
Besöker din blogg och läser i bland så att du vet...du har kanske adressen till min, annars får du väl messa mig om du vill ha länken och läsa.